Ortodoxia noastră românească, homofobă prin definiție, este obsedată de sex. Mintea înfierbântată a fundamentaliștilor ortodocși vede prin jaluzelele cuplurilor non-hetero numai malahie și sex-sex-sex. Fibra lor afectivă se nutrește din viziuni de orgii, împerecheri si torturi, ea nu concepe afectivitate reală, citit împreună, camarederie și plimbat prin parc pentru a admira veverițele. Creierul lor e traversat de viziuni de cravașe, latex și accesorii sado-maso. Mintea lor neagă dimensiunea umană a cuplurilor gay și vede numai sex.
Ortodocșii fac așadar, precum fundamentaliștii musulmani, dovada unei obsesii cu sexul. Islamiștii își înfașă și închid femeile, închipuindu-şi că, lăsată singură, femeia se va împerechea animalic cu primul venit. La fel, fundamentaliștii ortodocși nu văd într-o relație, ba chiar într-un contact uman, decât sex-sex-sex, iar acela trebuie să se petreacă dupa canoanele Bibliei (unde totuși unul, precum Lot, acel model de pioșenie, s-a împerechiat cu fiicele lui).
(fragment din romanul meu abia ieșit, Pantere parfumate, Polirom 2017)
Tiberiu Căpudean (click on pictures to enlarge) este un fotograf pribeag prin Europa care caută să dea o dimensiune estetică mediului celor cu o identitate sexuală diferită de cea a majorității românilor.
Mai pun aici câteva vorbe despre căsătoriile gay:
România nu este singura țară care nu extinde drepturile cuplurilor în parteneriat civil până la cele ale cuplurilor căsătorite. În aceeași situație se mai află Bulgaria, Polonia, Cehia, Slovacia și țările baltice. Altfel zis, doar țări din fostul bloc comunist.
În Bulgaria, de altfel, căsătoria este definită în Constituție ca fiind cea dintre un bărbat și o femeie. Există acum un caz similar, două femei, ambele bulgăroaice, care s-au căsătorit în Marea Britanie, însă cazul nu a ajuns încă până la Curtea de Justiție a UE.
În 13 state membre în UE (14 în curând cu Austria), căsătoria a fost extinsă până la a acoperi cuplurile gay care doresc să treacă pe la primărie. Belgia, de pildă, a banalizat atât de mult căsătoria gay, încât până și rata divorțurilor între homosexuali se apropie de cea a cuplurilor hetero, depășind 20% din totalul căsătoriilor.
În Franța, însă, dezbaterea în jurul legalizării căsătoriilor între homosexuali și a posibilității de a adopta copii atinsese la un moment dat proporții calificate drept grotești. S-a cerut chiar un referendum național, lucru care a fost respins în cele din urmă de parlament. Disputa s-a extins după ce s-a decis că copiii născuți în străinătate din mame purtătoare, mame care nu fac decât să poarte și să nască copilul altora, pot primi cetățenia franceză.
Multe franțuzoaice, nu doar femei sterile, dar și homosexuale, merg în străinătate, cel mai adesea în Belgia sau Spania, pentru a găsi o mamă purtătoare în cazul în care doresc să aibă un copil, iar unele chiar pentru a se căsători. Întoarsă în Franța, chiar și o mamă singură cu copii are statutul de familie monoparentală.
În schimb, mulți găsesc straniu că în privința familiilor de gays Franța republicană și laică se arată mai conservatoare decât regatele vecine ale Belgiei și Olandei, de pildă, unde mariajul gay a devenit legal deja în urmă cu un deceniu. Mai mult, în Belgia legea autorizează orice cuplu de homosexuali, chiar străini, să se căsătorească local, cu condiția ca unul din ei să fi locuit cel puțin trei luni pe teritoriul belgian, ei formând astfel o familie.
Doar o introducere… Curând un interviu și o dezbatere despre cum îți poți trăi umanitatea altfel decât în chinga ortodoxo-PSD-istă. (și click to enlarge)
.
Cf. și:
9 Responses to “N•A•K•E•D”… un proiect despre vulnerabilitate
Buna ziua,
Sunt un abonat al dvs. si ma intrebam unde este parola pentru a putea citi ultimul articol!?
Va multumesc, Gabi Voicu
>
Ce fotografii frumoase!
Multumesc frumos. 🙂
De nada… Păcat că dușmanii m-au denunțat imediat și postările articolului mi-au fost șterse și de pe profil și de pe pagină. ipocrizie colectivă.
Exista barbati atat de slabi incat cred ca cineva s-ar putea indoi de virilitatea lor daca nu s-ar opune vehement homosexualitatii, delimitandu-se astfel incontestabil de ei. Acesti indivizi cred ca daca agreseaza barbatii diferiti de ei sau barbatii mai slabi ca ei devin astfel puternici si mai virili.
Exista si barbati care sunt chiar mai slabi si considerabil mai prosti decat cei de mai sus. Ei lucreaza la BuzzFeed, ei sustin Gender Law in Argentina si C-16 in Canada, ei au argumente de tip “daca nu iti place, nu te uita”. Sunt slabi, fara coloana vertebrala, cu nivel mic de testosteron si impotenta inca din tinerete.
De ce este nevoie de nuduri pentru a propaga un mesaj? Pentru ca oamenii implicati in acest proiect direct sau indirect (ca Dan Alexe) sunt niste oligofreni nesiguri pe ei, care nu-si pot accepta limitarile. Acesti barbati “protectivi” probabil sunt batuti de neveste ca n-au spalat bine pe jos in baie. Ei sunt masculii omega, afectati de “ageism” si “body shaming”
uneori ma gandesc ca majoritatea oamenilor din inchisoare nu sunt infractori ,ci au fost transformati in infractori de catre prejudecatile societatii
Doi bărbați care se sărută franțuzește sau se sodomizează unul pe altul sunt scârboși. N-aveam nevoie ca Biblia să-mi spună că-i nefirească însoțirea asta, iar mentalitatea asta libertină a unora mă repulsionează cu atât mai mult.
Nu vă gândiți deloc la viitorul copiilor, asta e clar. Oamenii care militează azi pentru legalizarea căsătoriei între sodomiți vor trece la următoarea prăpastie morală, pedofilia. Ăștia sunt oameni care nu-s mulțumiți până nu vor distruge tot ce-i firesc în om.
Sunt de acord totalmente cu ce spui, mai puțin cu ideea că legalizarea homosexualității este un pas în direcția legalizării pedofiliei. După normalizarea homosexualității urmează (privim celelalte țări pentru a vedea următorii pași) adopția de către cupluri homosexuale, normalizarea transexualilor și o politică de suprimare a majorității prin minorități. Pedofilia este, totuși, în altă categorie…din fericire
[…] “N•A•K•E•D”… un proiect despre vulnerabilitate – Nuduri, dar nimic explicit. […]